Reklamy Adwords

Adwords to system reklamowy google, znany, lubiany a przez innych znienawidzony. Sam system reklamowy posiada różne opcje dotarcia do wąskich grup potencjalnych klientów, określenie stawek za kliknięcie, wyświetlanie reklam o określonych porach, miejscach ( sieć reklamowa partnerów google ) oraz w szybki sposób zaistnieć w miejscu reklamowych wyszukiwarki google.  Warto tutaj wspomnieć że klient z bardzo konkurencyjnej branży, nie pojawi się w pierwszej trójce wyników wyszukiwania – jeżeli nie posiada odpowiedniego budżetu – czytaj odpowiednio wysokiego od 3.000 – 50.000 tyś miesięcznie, nie zapeszając mniejszych klientów. Krótko mówiąc gdzie jest kasa do zarobienia  – tam są budżety na reklamę.

W branżach mniej konkurencyjnych jest to dobry sposób na wypromowanie się podczas początkowej fazy marketingu internetowego – pierwsze 3 miesiące do 5 mogą być wspierane poprzez kampanie adwords, które powinny gwarantować zwrot inwestycji i sposób na utrzymanie minimalnej sprzedaży usług czy produktów.

Warto wiedzieć że 98% przychodów google to właśnie dochody z reklam adwords. Ponad 90% reklamy mobilnej jest w ich rękach – jest to argument do używania tego systemu i to dość konkretny. Jest to potężny rynek reklamowy na którym warto być jednak nie za wszelką cenę. Wiele branż niszowych nie potrzebuje tego rodzaju reklamy, tym bardziej że reklamy – jakiekolwiek są negatywnie odbierane przez użytkowników, którzy są zalewani nimi z każdej strony – poza perełkami które tworzy promil agencji reklamowych ( reklamy tv, postery).

W kreowaniu kampanii reklamowych zawsze dozujemy umiar: pozycjonowanie, adwords, social media marketing, inbound i viral marketing oraz dziesiątki innych technik, które wywołują naturalną potrzebę nabycia danej usługi lub produktu. Finalnie zawsze staramy się aby klient był zawsze zadowolony – czytaj z zyskiem.