Pozycjonowanie w Norwegii ? Dlaczego nie. Norwegia to tylko 5 milionowy kraj, który jako kraj informacyjny ma potężny potencjał zakupowy. Wchodząc na rynek z usługą lub produktem właściwie mamy gwarancje zbytu, pod warunkiem przeprowadzenia odpowiedniej kampanii reklamowej w mediach elektronicznych. Aby rozpocząć jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się wyposażyć w następujący w odpowiednie narzędzia tj:
KUPNO DOMENY NORWESKIEJ
nabyć domenę *.NO – aby tego dokonać należy mieć zarejestrowaną działalność na terenie Norwegii. Rejestracje weryfikuje NORID wspólnie z Enhetsregisteret – coś ala rejestr centralny. Jeżeli nie posiadasz tam działalności to są 3 wyjścia: skorzystanie z pośrednika który taka domenę dla Ciebie zdobędzie, skorzystanie z innej domeny np.com, próba zarejestrowania domeny dla non-firmy tj. priv.no. Ostatnie rozwiązanie jest najgorsze.
PRZYGOTUJ NORWESKĄ WERSJĘ STRONY
Przygotować stronę w języku norweskim, nie jako subdomenę ale osobny twór. Odradzamy korzystać z polskich pseudo-tłumaczy, a skorzystać z ofert native speakerów. Wielu naszych klientów korzystało z tzw szybkich tłumaczeń norweskich – jednak było to niezrozumiałe dla norwegów i zaoszczędzone pieniądze – teraz trzeba wydać 2 razy.
USTAL BUDŻET
Ustalamy budżet projektu – tutaj zawsze analizujemy konkurencje, wyceniamy konkurencyjność fraz i realne szanse powodzenia przedsięwzięcia. Nie podejmujemy współpracy z każdą firmą. Jeżeli nasze know-how i analiza SWOT wykażą negatywne wskaźniki – poinformujemy Państwa telefonicznie. Pozwala nam to uchronić Polskie firmy przed inwestowaniem swoich środków w działania marketingowe – ze „złym produktem” czy usługą, bądź też budżetem nieadekwatnym do oczekiwanych wyników.
Dla średnich i dużych klientów – proponujemy jedyną w Polsce firmę zajmującą się promowaniem w Norwegii firm i przedstawicielstwem biznesów w krainie vikingów. Scandinaviana – to połączenie IT – MARKETINGU – BIZNESU – DOŚWIADCZENIA na rynkach Skandynawskich. Ceny od 8000 pln netto / mc.
RESZTĄ ZAJMUJEMY SIĘ MY
- Optymalizujemy stronę pod wyszukiwarkę Google, tak aby była przyjazna robotom jak i ludziom. Jest to bardzo ważny proces, gdyż może dać na samym początku bardzo zaskakujące efekty.
- Tutaj następuje proces pozycjonowania – jednego z elementów marketingu internetowego. w zależności od budżetu jaki został ustalony, podejmujemy się wielu działań mających na celu podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
- Korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów. Tutaj ogromne znaczenie ma produkt czy też oferowana usługa. Wiele z nich jest nie socjalnych, tj nie nadających się na profile portali społecznościowych, jednak nawet w przypadku takich produktów/usług należy tam po prostu być. W każdym przypadku stosujemy różne strategie mające na celu – zwiększenie oglądalności strony i przyciągnięcie potencjalnych klientów.
W telegraficznym skrócie:
- zakup domenę NO
- przetłumacz stronę – native speaker
- ustal budżet
- resztą zajmuje się grupa Novitech
Jeżeli nie masz możliwości zakupu domeny NO, nowej strony, zajmiemy się tym za Ciebie od a do z. Pamiętaj jednak że pozycjonowanie to proces i nie można naginać rzeczywistości internetowej w dowolny sposób. Techniki tego typu na szczęście to już przeszłość.
Zapraszamy do współpracy.
CEO Krzysztof Matysiak